A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Гімназія с.Пиняни Новокалинівської міської ради Самбірського району Львівської області

Учнівське самоврядування

 

Наш девіз: «Лідерство допомагає повірити в свої сили, пізнати справжні цінності та реалізувати власні амбіції».

Учнівське самоврядування Пинянської гімназії – Учнівський парламент.   

Нормативно-правове регулювання учнівського самоврядування

      1.Конституція України;

      2. Декларація про права дитини;

      3. Європейська хартія місцевого самоврядування;

      4.Європейська хартія про участь молоді в муніципальному та регіональному             житті;

      5. Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні";

      6. Закон України "Про освіту";

      7. Закон України "Про охорону дитинства";

      8. Закон України "Про молодіжні та дитячі громадські організації"

                 

                                                   Установчі документи:

Статут Ради учнівського самоврядування

План діяльності Ради учнівського самоврядування

 

Головне завдання, що вирішується у взаємодії педколективу школи з Учнівським парламентом - формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості; забезпечення комплексного виховного впливу на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої й систематичної участі у вирішенні важливих завдань шкільного життя.

Одним із завдань виховного процесу учнів є сприяння підвищенню ролі учнівського самоврядування в плануванні та організації життєдіяльності класу. Самоврядування розвиває в учнів організаторські здібності, почуття відповідальності та ініціативи.

До органів самоврядування входять найавторитетніші лідери учнівського колективу, бо члени учнівського самоврядування мають бути взірцем для вихованців у ставленні до своїх учнівських обов’язків.

Основні напрямки діяльності Учнівського парламенту

  • Залучення до активної участі в житті колективу.
  • Розкриття, самовдосконалення та самореалізація особистості, її моральний та духовной ріст.
  • Захист прав та інтересів членів свого колективу.
  • Організація просвітницької роботи серед своїх однолітків.
  • Організація життя та діяльності свого колективу.
  • Підготовка до майбутнього дорослого життя, орієнтований вибір майбутньої професії.

 

Основні завдання шкільного парламенту — сприяти педагогічному   колективу школи щодо подальшого розвитку у дітей активної життєвої позиції, виховання національної свідомості, створення необхідних комфортних умов для розвитку в учнів їхніх здібностей та творчої ініціативи, їхньої самореалізації у пізнавальній та навчальній діяльності.

  •  Рада учнівського самоврядування школи організовує роботу   системи учнівського самоврядування школи.                                             Рада підводить підсумки роботи комісій самоврядування.
  •  формування суспільно-громадського досвіду особистості,   розвиток, стимулювання, реалізація її творчого потенціалу.
  •  формування життєвої компетентності та стимулювання життєвого   успіху старшокласників.
  •  розвиток творчих рис характеру: цілеспрямованості, ініціативності,

        вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості,                          оригінальності, готовності до виправданого ризику;

  •  залучення учнів до участі у вирішенні трудових, соціально-   політичних, моральних потреб суспільства;

 У нашому закладі має місце двоступенева структура – класна і загальношкільна форма самоуправління. Загальношкільна форма віддзеркалює класну. Спостерігається тісний взаємозв’язок класних служб самоврядування із загальношкільним, як результат – перші підпорядковані другим. Учнівський парламент школи містить такі ж служби, як і класне самоврядування. Так, учнівський парламент поділено на комісії: навчальну, дисципліни і порядку, організації дозвілля, господарсько - трудову. Комісії спрямовують свою роботу на підвищення якості навчання, реалізацію вимог режиму роботи школи, організацію дозвілля школярів, на розвиток ініціативи і творчої самодіяльності учнів. Члени комісії є відповідальними за певну ланку роботи.

 

Навчальною комісією  здійснюється чіткий контроль за успішністю учнів, співробітництво з учителями, впроваджуються заходи щодо якісного навчання, та успішності учнів по класах,  співпраця з вчителями в організації тематичних вечорів, предметних олімпіад, предметних тижнів.

Комісією дисципліни і порядку було налагоджено чергування учнів по школі на перервах. Комісія слідкує за дотриманням учнями «Правил поведінки». Здійснюється чіткий контроль за роботою чергових класів, за поведінкою та зовнішнім виглядом учнів. Разом з учителем-наставником учні проводять «рейди-перевірки» відвідування і запізнення до школи, організовують «правові тижні». Учні допомагають класним керівникам вести облік і виявляти причини пропусків уроків; інформують шкільну Раду профілактики правопорушень; ведуть контроль ведення учнівських щоденників.

Господарсько – трудова комісія  залучає учнів до бережливого ставлення до природи та охороні природи навколишнього середовища, сприяє озелененню класних кімнат і шкільних приміщень; проектує роботу із збереження чистоти довкілля; та збереження шкільного майна, додержанням правил безпеки в зимовий період в часі канікул. Комісія  регулярно проводить пропаганду здорового способу життя, шкідливості паління та вживання наркотичних речовин і алкогольних напоїв.  Слідкує за дотриманням чистоти і порядку у шкільних приміщеннях, зовнішнім виглядом учнів.

 

Комісія організації дозвілля організовує та проводить всі виховні та позакласні заходи згідно плану виховної роботи школи. У цій роботі допомагають члени інших комісій, відповідно тематиці поточного заходу. Проводять загальношкільні тематичні лінійки, збори, круглі столи, виставки, організовують дозвілля, творчі свята, спортивні заходи.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора